Vásárlási és szállítási feltételek
Üdvözöljük a www.alkosoft.hu informatikai webáruházának vásárlói között. Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, szíveskedjen az alábbiakat átolvasni:
Az eladó:
Cégnév: ALKO-SOFT Szolgáltató Nonprofit Betéti Társaság
Rövid név: ALKO-SOFT Nonprofit Bt.
Cégjegyzékszám: 14-06-309022
Székhely: 8630 Balatonboglár, Szabadság utca 75
Fióktelep / levelezési cím: 2049 Diósd, Hársfa utca 5/2.
Adószám: 21915851-2-14
Működés kezdete: 2004. január
Képviselő neve: Dvariecki Bálint
E-mail cím: info@alkosoft.hu
Webáruház: http://www.alkosoft.hu
Telefonszám: +36(30)499-34-77
A szerződés tárgya
A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikk információs oldaláról tudhatja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek illusztrációk.
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek.
Vásárlás, vételár, fizetési feltételek, átvétel
Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. informatikai webáruházában a vásárlás interneten keresztül történik. Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. fenntartja a jogot, hogy megrendelés esetén a megrendelés teljesítését előre történő fizetéshez kötheti.
Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. informatikai webáruházában mindenki vásárolhat, aki elfogadja jelen üzletszabályzatot és magára nézve azt kötelező jellegűnek veszi. Az áruházban történő vásárlás egyúttal az Általános Szerződési Feltételek elfogadását jelenti. Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze a vásárlás során megadott adatok valódiságát.
A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék egy egységére (darab, doboz, csomag, licenc) vonatkoztatott bruttó ára.
A weboldalon található információkat rendszeresen frissítjük, de pontatlanságok, véletlen hibák, elírások előfordulhatnak, melyekért nem tudunk felelősséget vállalni.
A megrendelt termékek, szolgáltatások árát a vevő SimplePay bankkártyás vagy azonnali átutalásos fizetéssel, előre átutalással, készpénzes banki befizetéssel, utánvéttel vagy készpénzes fizetéssel egyenlítheti ki. A fizetés módja függ a termék vételárától.
200.000 Ft. feletti rendelés esetén a fizetés kizárólag előreutalással vagy online bankkártyás fizetéssel történhet.
Adattovábbítási nyilatkozat az online bankkártyás fizetéshez
Kereskedő cégneve: ALKO-SOFT Nonprofit Bt.
Székhelye: 8630 Balatonboglár, Szabadság utca 75
Fizetési Elfogadóhely webcíme: alkosoft.hu
Kereskedő által továbbított adatok megnevezése: név, e-mail cím, telefonszám, házhozszállítás esetén cím
Tudomásul veszem, hogy az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. (8630 Balatonboglár, Szabadság utca 75) adatkezelő által az alkosoft.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, házhozszállítás esetén cím
Rendelés és szállítás
Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. informatikai webáruházában rendelés interneten keresztül történik.
A terméklap Megrendelés részében legördülő menüből kiválasztható a megrendelni kívánt altermék.
A darabszámhoz kézzel írhatja be a mennyiséget.
Szoftver licenszeknél figyeljen az időtartamra is.
Szintén legördülő menüből kiválaszthatja az Önre vonatkozó kedvezményt. Az alacsonyabb ár csak akkor lesz érvényes, ha igazolta a kedvezményre való jogosultságát! Ehhez töltse fel a megfelelő dokumentumokat bejelentkezés után a Felhasználó menüben a Kedvezmény kezelés alá, melyet adminisztrátori jóváhagyás után vehet igénybe.
Ezek után a Kosárba teszem gombbal rendelés alá helyezheti a terméket. A fenti sávban a Kosár menüpont alatt meg is jelenik.
Ha befejezte a termékek kiválasztását és szeretné véglegesíteni a rendelését, nincs más dolga, mint a fenti sávban található, Tovább a rendelés leadásához gombra kattintani. Itt még egyszer ellenőrizheti a rendelt termékek nevét, darabszámát, időszakát és árát, illetve törölheti is a nem kellő sorokat.
Amennyiben regisztrált korábban az oldalra, kérjük, jelentkezzen be.
A Megrendelés véglegesítése gombra kattintva ellenőrizheti, illetve megadhatja számlázási, szállítási és számlaküldési címeit, a fizetési módot, és egyéb szöveges megjegyzést is fűzhet a rendeléshez. Amennyiben a szállítási adatok megegyeznek a számlázásival, akkor jelölje be az előtte lévő, Számlázási adatok másolása a kiszállítási adatokhoz jelölőnégyzetet.
Ha minden adat pontos, kattintson a Megrendelés feladása gombra.
Amennyiben bankkártyás fizetést választott, a rendszer automatikusan átirányítja a biztonságos fizetést lehetővé tevő oldalra. Ott adja meg a kért adatokat. Amennyiben a fizetés sikeres volt, az OTP rendszere vissza irányítja az Alko-soft oldalára. Ezek után kap egy visszaigazoló e-mailt, amiben szerepelnek a megrendelt termékek, a fizetés módja illetve a számlázási, szállítási és számlaküldési adatok. Amennyiben a fizetés sikertelen volt, az OTP rendszere akkor is vissza irányítja Önt az Alko-soft weboldalára. Ekkor lehetősége van újra próbálni a fizetést vagy másik fizetési módot választani.
Ha nem bankkártyás fizetést választott, akkor kap egy visszaigazoló e-mailt, amiben szerepelnek a megrendelt termékek, a fizetés módja illetve a számlázási, szállítási és számlaküldési adatok.
Átutalásos fizetés esetén a számlát és az átutalás részleteit egy külön e-mail-ben küldjük el.
Kiszállítás kizárólag Magyarország területére valamint az EU tagállamaiba lehetséges. Magyarországon kívüli szállítás esetén kérjük érdeklődjön rendelés előtt az info@alkosoft.hu címen a szállítási díjakról.
Az esetleges kiszállítást megelőzően az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. e-mailben értesítést küld a vevőnek a kézbesítés várható időpontjáról, illetve telefonon adategyeztetés céljából is megkeresi. A vevő felelőssége gondoskodni arról, hogy a jelzett időszakban az áru átvételét biztosítsa, vagy ha a szállítás másnapi időpontja nem megfelelő számára, kötelessége a megrendelésében jelezni ezt a kívánt kiszállítási nap megjelölésével. A termékek többsége elektronikusan teljesíthető. Ezen termékeket e-mail üzenetben licenclevélként fogja a vásárló megkapni.
A vevő köteles a kiszállítás időpontjában a termék(ek) szállítólevelén, szereplő adatok helyességét tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Az átvételi elismervényt a kiszállítást végző logisztikai cég képviselőjének kell átadni. Amennyiben eltérést észlel, hiány esetén átveheti az árut és ügyfélszolgálatunknak jelzi a hiányt, illetve többlet esetén lehetősége van a többletárut visszaküldeni központunkba. Kérjük, észrevételeiről telefonon tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk és e-mailben megküldhessük a visszaigazolást a korrekcióról, illetve a pótlásról. A visszaszállításról az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. logisztika partnere gondoskodik. Hibás szállítás esetén az újraszállítás költsége az ALKO-SOFT BT-t terheli. Az átvételi elismervény aláírása után hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.
Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. informatikai webáruházában történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, tisztában van a rendelés menetével.
A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, ha a vásárló a rendeléshez szükséges adatokat maradéktalanul megadja. Ennek elmulasztásából eredő károkért, téves adatközlésért, illetve a folyamat közben felmerülő technikai problémákért az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. nem vállal felelősséget.
Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani.
Szállítási határidő
A szállítási határidő függ a megrendelt termék(ek) beszerzésétől. A vevőt a megrendelést követően e-mailban értesítjük a várható szállításról, és a megrendelése állapotáról.
Személyes átvétel Diósdon előre egyeztetett időpontban lehetséges munkanapokon 10 és 16 óra közötti időintervallumban lehetséges.
A raktáron lévő terméket a rendelés beérkezését követő 2. munkanapon szállítjuk.
A szállító cég a kiszállítást megelőző munkanap e-mail üzenetet küld a szállítási napról. Az üzenet tartalmazza a szállítási nap megváltoztatásának mikéntjét. A konkrét szállítási napon 1 órás időintervallum megadását elküldi e-mail-ben. A szállítás napján SMS-ben is elküldi a részleteket.
Szállítási díjak
Bruttó 40000 Ft felett ingyenes a kiszállítás!
Házhozszállítás (MPL) esetén esetén:
- Előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén bruttó 1450 Ft
- Utánvétes fizetés esetén bruttó 1990 Ft
Postán maradó vagy csomagpont
- Előre utalás vagy bankkártyás fizetés esetén bruttó 1250 Ft
- Utánvétes fizetés esetén bruttó 1660 Ft
Téves megrendelés esetén az ismételt szállítás és az eredeti termék visszaszállításának díja a megrendelőt terheli.
Garancia
A termékek többségére 1 éves garanciát vállalunk. A garancia nem terjed ki az eszközökben lévő elemekre. Az eszközökben lévő akkumulátorra 6 hónap garanciát tudunk vállalni. A pontos garanciális időket és feltételeket a Terméktámogatás/Garancia menüpontban tekintheti meg.
A garancia érvényesítéséhez külön garanciajegyet adunk, mely tartalmazza a garanciális időt is. Kiszállítás esetén a garancialevél egyik aláírt példányát az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. által megbízott logisztikai cég munkatársának át kell adni.
A garanciát csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul küldi vissza. A garanciális igény nem érvényesíthető a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra illetve sérülésekre. A garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben, illetve a 151/2003 (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak az irányadók. Garancia a forgalmazott szoftverlicencekre nincs. A garanciális, használati feltételeket a megvásárolt szoftver licencszerződése tartalmazza.
A szerződés hatálya
Jelen szerződés a megrendelés elküldésével lép hatályba és a megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályba marad, míg a felek egymással szembeni követelése nem teljesül. Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. rendszere minden egyes rendelésnek automatikusan rendelésazonosítót ad, melyet e-mailes rendelés visszaigazolásban közöl. Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes.
A Távszerviz szolgáltatásunk igénybevételének feltételei
- Megrendelt távoli rendszergazda szolgáltatás.
- Élő (működő) szélessávú internet kapcsolat megléte (ADSL, Cable, Mobil, LAN, Nyílt wifi kapcsolat).
- Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1 10 operációs rendszer.
- Rendszergazdai jogosultság a számítógépen.
- A távoli segítség szoftver futtatása.
- A távoli segítség szoftver által kiírt ID azonosító eljuttatása kollégánknak.
A szolgáltatás nem teljesíthető, amennyiben
- Nincs Internetkapcsolat a számítógépén.
- Nem szélessávú Internetkapcsolattal rendelkezik.
- Nem Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1 10 operációs rendszerrel rendelkezik.
- Nincs megfelelő jogosultsága (rendszergazda) a számítógépen.
- Olyan feladat megvalósítását kéri, mely büntetőjogi felelősséget von maga után.
- Olyan szoftver telepítését kéri, mely lopott, illetve illegális kulccsal rendelkezik.
- Az alap operációs rendszer sérült.
- A számítógép fizikailag (hardveresen) sérült.
- A telepíteni kívánt eszköz fizikailag sérült.
- A telepíteni kívánt eszköz nem Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1 10 kompatibilis eszköz.
- A telepíteni kívánt eszközt nem tudja megfelelően csatlakoztatni a számítógépéhez.
- Amennyiben a távoli segítség szoftvert nem tudja számítógépén futtatni.
- Amennyiben a távoli rendszergazda szolgáltatás során felhasznált tárolóeszközök sérültek.
- Nem megfelelő együttműködés a távoli rendszergazda szolgáltatást végző kollégával (nem hajtja végre a kolléga által kért kéréseket).
Visszavásárlás
Termékeinkre 14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk. A visszavásárlást csak abban az esetben tudjuk teljesíteni, ha az eszköz minden tartozékával együtt a saját csomagolásában tudja részünkre visszaküldeni. Amennyiben ellenörzést követően az eszközt sértetlennek látjuk, visszautaljuk a vételárát. Visszavásárlás esetén amennyiben szállítási költsége is volt az eszköznek, azt nem áll módunkban visszautalni. Kizárólag a termék vételárát tudjuk fizetni.
Egyéb feltételek
Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. informatikai webáruház ezúton tájékoztatja, hogy személyes adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.
Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékspecifikációért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára.
Panaszügyintézés módjai
A Vásárló a termékkel, vagy az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Levelezési cím: ALKO-SOFT Nonprofit Bt. 2049 Diósd, Hársfa utca 5/2.
- Telefonszám: +36(30)499-34-77 (munkanapokon 8-16 óra között)
- Email cím: info@alkosoft.hu
Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Amennyiben a szóbeli panasz kezelésére nincs azonnal lehetőség (a panasz jellegétől adódóan), akkor az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. arra kérheti a Vásárlót, hogy a fenti e-mail címre írásban is továbbítsa kifogásait, észrevételeit.
Az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.
Amennyiben az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, úgy kezdeményezheti Békéltetőtestület eljárását
Pest Megyei Békéltető Testület:
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: +36(1)269-0703
Fax: +36(1)784-3076
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
E-mail cím: nfh@nfh.hu
Telefon: +36(1)459 4800
Fax: +36(1)210 4677
Online vitarendezési felület: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/internet-services/index_hu.htm