Garancia
AlkoSoft termékekre vonatkozó garancia
Minden AlkoSoft termékre
- VinA 3.5M digitális kézi videónagyító
- VinA 4.3D digitális kézi videónagyító
- VinA 5D digitális kézi videónagyító
- HV-QM tapintható karóra
- HV-QMF tapintható karóra
- HV-TQ tapintható karóra
- HV-MM mechanikus tapintható karóra
- Mágneses karóra
- Braille zsebóra
- Hunóra
- Debóra
- EVO E10
- Tiny - vízálló és rezgő karóra
- VinA-E egér videónagyító
1 év garancia érvényes.
- VinA 7 digitális kézi videónagyító
- Orbit Research
- Orbit Reader 20
2 év garancia érvényes.
A garancia magába foglalja a cégünk telephelyére visszajuttatott eszközök garanciális javíttatását, valamint elküldését a vásárló részére. Cégünknél minden Magyarországon vásárolt AlkoSoft termékre érvényesíthető a garancia a garancialevél és számla felmutatásával.
Garanciális feltételek
A garanciális feltételeket az Alko-soft álltal kibocsájtott garancialevél tartalmazza.
Garanciát nem tudunk vállalni:
- Az átadás után keletkezett hiba bizonyíthatóan a felhasználó gondatlansága miatt következett be. (helytelen szállítás, tárolás, üzembe helyezés, nem rendeltetésszerű, vagy szakszerűtlen használat, vagy nem megfelelő környezeti illetve üzemeltetési feltételek)
- Ha a hiba hálózati feszültség rendellenessége, vagy egyéb elemi kár következtében keletkezett.
- Az eszközökön tárolt adatok.
FIGYELEM! Győződjön meg arról, hogy a termék valóban garanciális javításra szorul, és valóban hibás-e. Amennyiben a termék a garanciális feltételek szerint nem javítható, vagy a termék nem hibás, a szállítási költségeket Önnek kell megfizetni.
Garanciális javítás menete
Garanciális meghibásodás esetén hívja a +36(30)499-34-77 telefonszámot, vagy írjon üzenetet a "Garanciális ügyintézés" e-mail címre, és mondja el problémáját. Kollégánk egyezteti Önnel, hogy hová szállítsa be a terméket. Kérjük, amennyiben e-mail üzenetet ír, ne felejtse el megadni elérhetőségi adatait. A garanciális eszközök visszaküldési címe: Alko-soft Nonprofit Bt., 2049 Diósd Hársfa utca 5/2.
A garanciális javítás elkészültéről kollégánk minden esetben értesíteni fogja Önt a megadott telefonszámon, vagy e-mail üzenetben
ViewPlus termékekre vonatkozó garancia
Minden ViewPlus termékre
- VP Columbia braille nyomtató
- VP Elite braille nyomtató
- VP EmBraille
- VP Max braille nyomtató
- VP Premier braille nyomtató
- VP SpotDot braille nyomtató
2 év garancia érvényes. A garancia magába foglalja a cégünk telephelyére visszajuttatott eszközök garanciális javíttatását, valamint elküldését a vásárló részére. Cégünknél minden Magyarországon vásárolt ViewPlus termékre érvényesíthető a garancia a garancialevél és számla felmutatásával.
Garanciális feltételek
A garanciális feltételeket az Alko-soft álltal kibocsájtott garancialevél tartalmazza.
Garanciát nem tudunk vállalni:
- Az átadás után keletkezett hiba bizonyíthatóan a felhasználó gondatlansága miatt következett be. (helytelen szállítás, tárolás, üzembe helyezés, nem rendeltetésszerű, vagy szakszerűtlen használat, vagy nem megfelelő környezeti illetve üzemeltetési feltételek)
- Ha a hiba hálózati feszültség rendellenessége, vagy egyéb elemi kár következtében keletkezett.
FIGYELEM! Győződjön meg arról, hogy a termék valóban garanciális javításra szorul, és valóban hibás-e. Amennyiben a termék a garanciális feltételek szerint nem javítható, vagy a termék nem hibás, a szállítási költségeket Önnek kell megfizetni.
Garanciális javítás menete
Garanciális meghibásodás esetén hívja a +36(30)499-34-77 telefonszámot, vagy írjon üzenetet a "Garanciális ügyintézés" e-mail címre, és mondja el problémáját. Kollégánk egyezteti Önnel, hogy hová szállítsa be a terméket. Kérjük, amennyiben e-mail üzenetet ír, ne felejtse el megadni elérhetőségi adatait. A garanciális eszközök visszaküldési címe: Alko-soft Nonprofit Bt., 2049 Diósd Hársfa utca 5/2.
A garanciális javítás elkészültéről kollégánk minden esetben értesíteni fogja Önt a megadott telefonszámon, vagy e-mail üzenetben
HelpTech termékekre vonatkozó garancia
Minden HelpTech termékre
- Actilino
- Active Braille
- Active Star 40
- Basic Braille
- Braille Star 80
- Connect Braille
- Modular Evolution
2 év teljeskörü garancia érvényes. A teljeskörű garancia magába foglalja az Öntől való elszállítást, a hiba javítását, illetve a termék visszaszállítását. Cégünknél minden Magyar honosított HelpTech termékre érvényesíthető a garancia a garancialevél és számla felmutatásával. A garanciakiterjesztésben vásárolt helyszíni garancia azonban csak a cégünknél vásárolt HelpTech termékekre + garanciakiterjesztésre érvényesíthető.
Garancia kiterjesztés
Védelem a váratlan költségekkel szemben: Nem okoz anyagi terhet a garancia időn túli meghibásodás a a garancia kiterjesztés megvásárlásával. Mindenképpen javasoljuk a garancia kiterjesztés megvásárlását, mivel A HelpTech termékei rendkívül összetett, „érzékeny” készülékek. A vásárlók nincsenek vele tisztában, de a javításra felhasznált alkatrészek nagyon sokba kerülnek, áruk többnyire jóval felülmúlja a garancia kiterjesztés összegét. A garanciakiterjesztés addig vásárolható meg az eszközre, amíg annak a garancia ideje nem járt le.
Milyen garancia kiterjesztéseket vásárolhat?
- Tolja ki 4 évre a garanciát. A garanciakiterjesztéssel Ön 2 éves helyszíni, illetve 2 év szerviz garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az eszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A szervizbe történő garancia esetén Önnek kell gondoskodnia a termék oda-vissza szállításáról cégünk telephelyére. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 3%-os díja.
- Tolja ki 4 évre a garanciát és ne törődjön a szállítással. A garanciakiterjesztéssel Ön 4 éves helyszíni garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az eszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 4%-os díja.
- Tolja ki 5 évre a garanciát. A garanciakiterjesztéssel Ön 2 éves helyszíni, illetve 3 év szervizben történő garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az eszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A szervizbe történő garancia esetén Önnek kell gondoskodnia a termék oda-vissza szállításáról cégünk telephelyére. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 4%-os díja.
- Tolja ki 5 évre a garanciát és ne törődjön a szállítással. A garanciakiterjesztéssel Ön 5 éves helyszíni garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az eszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 4.5%-os díja.
Garanciális feltételek
A garanciális feltételeket az ALKO-SOFT Nonprofit Bt. által kibocsájtott garancialevél tartalmazza.
Garanciát nem tudunk vállalni:
- Az átadás után keletkezett hiba bizonyíthatóan a felhasználó gondatlansága miatt következett be. (helytelen szállítás, tárolás, üzembe helyezés, nem rendeltetésszerű, vagy szakszerűtlen használat, vagy nem megfelelő környezeti illetve üzemeltetési feltételek)
- Ha a hiba hálózati feszültség rendellenessége, vagy egyéb elemi kár következtében keletkezett.
- Az eszközökön tárolt adatok.
FIGYELEM! Győződjön meg arról, hogy a termék valóban garanciális javításra szorul, és valóban hibás-e. Amennyiben a termék a garanciális feltételek szerint nem javítható, vagy a termék nem hibás, a szállítási költségeket Önnek kell megfizetni. Felhívjuk figyelmét, hogy a javítás a HelpTech németországi telephelyén történik.
Garanciális javítás menete
- Amennyiben Ön helyszíni garanciával rendelkezik, hívja a +36(30)499-34-77 telefonszámot, vagy írjon üzenetet a "Garanciális ügyintézés" e-mail címre, és mondja el problémáját. Kollégánk egyezteti Önnel a helyszíni termék elszállítást, és a további feltételeket. Kérjük, amennyiben e-mail üzenetet ír, ne felejtse el megadni elérhetőségi adatait, illetve azt, hogy milyen garanciával rendelkezik.
- Amennyiben Ön szervíz garanciával rendelkezik, hívja a +36(30)499-34-77 telefonszámot, vagy írjon üzenetet a "Garanciális ügyintézés" e-mail címre, és mondja el problémáját. Kollégánk egyezteti Önnel, hogy hová szállítsa be a terméket. Kérjük, amennyiben e-mail üzenetet ír, ne felejtse el megadni elérhetőségi adatait, illetve azt, hogy milyen garanciával rendelkezik.
A garanciális javítás elkészültéről kollégánk minden esetben értesíteni fogja Önt a megadott telefonszámon, vagy e-mail üzenetben.
Egyéb termékekre vonatkozó garancia
A cégünknél vásárolt egyéb informatikai eszközökre, valamint a közvetített értékesítésbe bevont eszközökre (Topaz, Onyx, Ruby) a termék vásárlásakor kiadott garanciális feltételek vonatkoznak. Kérjük, érdeklődjön a termék vásárlásakor a garanciális időről, és feltételekről.
Általánosságban elmondható, hogy a cégünk által összeszerelt új számítógépekre 3 év garanciát biztosítunk.