Help Tech Gyakran ismételt kérdések
Jelen oldalon próbáltuk a legtöbbet ismételt kérdéseket megválaszolni. Ha nem találja meg kérdésére a választ, vegye fel velünk a kapcsolatot.
- Milyen feltételekkel vásárolhatok Help Tech termékeket?
- Vásárolhatok más országban Magyar honosított Help Tech eszközöket?
- Hogy kapom meg a megrendelt terméket?
- Mennyi garancia idő van a Help Tech eszközökre?
- Lehet a garanciális időt bővíteni?
- Mikor vásárolhatok garancia kiterjesztést?
- Hol szervizelik a Help Tech eszközöket?
- Mi a menete a szervizelésnek?
- Hol kérhetek segítséget a Help Tech eszközökkel kapcsolatban?
Handy-Tech termékekkel kapcsolatos kérdések
Milyen feltételekkel vásárolhatok Help Tech termékeket?
Amennyiben Ön magánszemély, vagy cég, a termék megrendelése csak akkor indúl el, ha a termék 50%- os vételárát előre megfizette. Az előleg beérkezését követően indúl el a termék beszerzése. A termék szállítását követően 8 nap átutalási határideje van a maradék 50%-os ár megfizetésére. Amennyiben Ön közintézmény, a terméket szállítási szerződés megkötését követően rendelheti meg. A termék kézhezvételétől számítva 15 nap áll rendelkezésére a teljes vételár megfizetésére. Minden esetben a késedelmes fizetés a mindenkori késedelmi kamat kiszámlázását eredményezi.
Vásárolhatok más országban Magyar honosított Help Tech eszközöket?
Nem. Minden esetben ha Magyar honosított Help Tech eszközt szeretne vásárolni, cégünkhöz lesz átirányítva.
Hogy kapom meg a megrendelt terméket?
Szerződött futárcég (DPD) fogja a megrendelt eszközt Önnek kiszállítani. A szállítás Magyarország területére ingyenes.
Mennyi garancia idő van a Help Tech eszközökre?
Alap vásárlás esetén 2 év teljeskörű. Azaz ha az eszköz garanciális javításra szorul, cégünk, vagy megbízottja elmegy az Ön otthonába/irodájába, és elhozza az eszközt. A javítás végeztével pedig visszaszállíttatjuk a terméket Önnek.
Lehet a garanciális időt bővíteni?
Igen. Lehetősége van akár 5 éves garanciakiterjesztésre is.
- Tolja ki 4 évre a garanciát. A garanciakiterjesztéssel Ön 2 éves helyszíni, illetve 2 év szerviz garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az Garanciaeszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A szervizbe történő garancia esetén Önnek kell gondoskodnia a termék oda-vissza szállításáról cégünk telephelyére. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 3%-os díja.
- Tolja ki 4 évre a garanciát és ne törődjön a szállítással. A garanciakiterjesztéssel Ön 4 éves helyszíni garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az eszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 4%-os díja.
- Tolja ki 5 évre a garanciát. A garanciakiterjesztéssel Ön 2 éves helyszíni, illetve 3 év szervizben történő garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az eszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A szervizbe történő garancia esetén Önnek kell gondoskodnia a termék oda-vissza szállításáról cégünk telephelyére. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 4%-os díja.
- Tolja ki 5 évre a garanciát és ne törődjön a szállítással. A garanciakiterjesztéssel Ön 5 éves helyszíni garanciát kap. A helyszíni garancia esetén az Ön lakhelyétől cégünk szállíttatja el az eszközt, illetve a javítást követően szintén cégünk szállítja vissza a terméket Önnek. A garanciakiterjesztés költsége a termék bruttó értékének + 4.5%-os díja.
Mikor vásárolhatok garancia kiterjesztést?
Addig van lehetősége garancia kiterjesztés vásárlására, amíg az eszközre bam érvényes garancia.
Hol szervizelik a Help Tech eszközöket?
A Help Tech eszközöket mindig a Help Tech Elektronic GmbH németországi telephelyén végzik. A szállítás költsége a garanciális javítás esetén nem Önt terheli. Azonban ha az eszköz nem garanciális szervíz alá tartozik, akkor a németországi szállítási költség is Önt terheli.
Mi a menete a szervizelésnek?
A szervízszolgáltatásunk igénybevételéhez hívja a +36(30)499-34-77 Szerviztelefonszámot, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot a "Szerviz Igénylése" email címen. Kérjük, amennyiben e-mail üzenetet ír, ne felejtse el megadni elérhetőségi adatait.
Hol kérhetek segítséget a Help Tech eszközökkel kapcsolatban?
Segítséget az alábbi elérhetőségeken kérhet:
- Telefon: +36(30)499-34-77
- E-mail-ben: support@alkosoft.eu